System CRM czyli Customer Relationship Managment to oprogramowanie pozwalające na nawiązanie i utrzymanie kontaktu z Klientem, kontrahentem lub między współpracownikami. Dzięki narzędziom systemowym oraz procedurom pozwala usystematyzować pracę całej firm oraz zintegrować zespoły pracowników pracujących nad jednym projektem lub usługą. CRM SalesWizard to kompleksowe rozwiązane marketingowe i sprzedażowe pozwalające zintensyfikować kontakt i obsługę Klienta umożliwiające osiągnięcie planów sprzedażowych. Dzięki nowatorskim rozwiązaniom komunikacyjnym automatyzuje procesy nawiązania i utrzymania kontaktu z Klientem, aby zapewnić sukces Twojej firmy.

SalesWizard jako system CRM do obsługi leadów, kontaktów i zgłoszeń potencjalnych klientów lub kontrahentów

Systemy CRM pozwalają na automatyzację interakcji z Klientem, ale co jeśli CRM mógłby również pomóc pozyskać nam kontakt lub potencjalnego Klienta? SalesWizard dzięki integracji wielu narzędzi marketingowych takich jak reklamy, landing page czy dedykowane segmenty kontaktowe pozwala na automatyczne wprowadzenie do systemu danych kontaktowych potencjalnych Klientów, leadów lub zgłoszeń.

Dedykowana do tego zakładka systemowa „Zgłoszenia” pozwala szybko uzyskać dostęp do nowych kontaktów, zaś lejek sprzedażowy i status kontaktu, wyłapać leady lub zgłoszenia wymagające intensyfikacji działań celem finalizacji transakcji sprzedażowej.

Równocześnie CRM SalesWizard umożliwia także dodanie nowego kontaktu przez użytkownika lub import kontaktów z listy kontaktowej czy zewnętrznego raportu, co znacznie usprawnia i przyspiesza pracę zespołu. 

Kilka wątków w jednym zgłoszeniu

Dzięki narzędziom, jakie oferuje CRM SalesWizard, możliwa jest bardziej efektywna praca i współpraca w ramach jednego kontaktu, gdyż dostęp do danych, dokumentów oraz informacji posiada w tym samym czasie wielu użytkowników, co intensyfikuje ich pracę. Sama struktura kontaktu dzięki swej przejrzystości pozwala na szybki i łatwy dostęp do kluczowych informacji, zgromadzonych w „wątkach” czyli równolegle prowadzonych procesach dla jednego kontaktu. Przy czym każdy z wątków może mieć inny status zaawansowania kontaktu, niezależny od siebie.

W przypadku wielu produktów, usług lub wielowątkowej sprzedaży możliwe jest uporządkowanie i przypisanie informacji i dokumentów do właściwych wątków. Zapobiega to mieszaniu się informacji i dokumentów dotyczących różnych kwestii, a także wynikającym z tego pomyłek w komunikacji z Klientem.

Sposoby komunikacji z potencjalnym Klientem w systemie CRM SalesWizard

Z zasady CRM ma zgromadzić historię działań i kontaktów z Klientem lub kontrahentem, a także przypisane mu notatki, dokumenty i adnotacje użytkowników. CRM SalesWizard proponuje coś więcej, gdyż nie tylko pozwala archiwizować informacje kontaktowe, ale także nawiązać bezpośredni kontakt z kontaktem lub Klientem. Dzięki zintegrowanym narzędziom komunikacji pozwala w szybki i łatwy sposób na dotarcie do osoby zainteresowanej naszą ofertą lub produktem.

Zintegrowana z systemem poczta e-mail

Poczta elektroniczna to jedno z podstawowych narzędzi komunikacji z Klientem, które może działać niezależnie od systemu CRM. Jednakże zintegrowanie jej z CRM może pozwolić na intensyfikację kontaktu oraz powiązanie jej z pozostałymi danymi i informacjami zgromadzonymi na temat Klienta lub kontrahenta. Korespondencja mailowa będzie wtedy uzupełnieniem historii kontaktu i pozwoli na efektywny przepływ informacji między współpracownikami – wszystkie informacje płynące z korespondencji elektronicznej będą ogólnodostępne i uporządkowane. Dzięki integracji nie ma konieczności dodawania informacji i wiadomości mailowych do systemu za pomocą notatki lub komentarza. Wewnętrzna integracja poczty elektronicznej systemu SalesWizard  pozwala na wysyłanie i odbieranie wiadomości bezpośrednio przez CRM, wraz z dokumentami i załącznikami. System pozwala dodatkowo na śledzenie dostarczenia wiadomości do Klienta lub potwierdzenie braku doręczenia, co może być dodatkową informacją zwrotną w tak złożonym procesie komunikacji.

Równocześnie w przypadku udzielenia odpowiedzi Klienta na wiadomość e-mail jest ona automatycznie dodawana do systemu wraz z załącznikami i przypisywana do właściwego kontaktu i wątku w komunikacji.

Mając do dyspozycji tak potężne narzędzie komunikacji, dużo łatwiej jest również prowadzić e-mail marketing oraz ofertowanie nowych produktów lub usług dla już nawiązanych kontaktów.

Wiadomości sms wysyłane przez system SalesWizard

Dzięki możliwościom bezpośredniego wysyłania wiadomość sms do Klienta lub kontaktu można nie tylko poinformować odbiorcę o nieudanej próbie nawiązania kontaktu, ale również potwierdzić przesłanie ważnej korespondencji e-mail, umówić spotkanie czy wideokonferencję on-line, przypomnieć o spotkaniu lub potwierdzić chęć nawiązania współpracy. O ile wiadomości mailowe wpadają w spam lub mogą zostać niezauważone w gąszczu ofert reklamowych, o tyle krótka wiadomość sms dociera szybko i bezpośrednio do Klienta intensyfikując i finalizując kontakt.

Możliwości nawiązania i utrzymania kontaktu z potencjalnym Klientem dzięki systemowi CRM SalesWizard są niemal nieograniczone. Jeśli jeszcze nie korzystasz z bogactwa jego narzędzi komunikacyjnych – sprawdź jak wiele możesz zyskać, dzięki wdrożeniu CRM w swojej firmie.

Sprawdź dostępne plany abonamentowe polskiego systemu CRM SalesWizard.pl.

[Głosów: 0 Średnia: 0]
Poprzedni artykułPomysły na kolorowe kosze świąteczne dla klientów – pod kolor Twojej firmy
Następny artykułCzym jest i na czym polega odtrucie alkoholowe?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj